۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی خبر داد؛

توزیع بسته‌های غذایی آستان قدس رضوی ویژه مهاجران لبنانی

توزیع بسته‌های غذایی آستان قدس رضوی ویژه مهاجران لبنانی

مشهد- مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی گفت: بنیاد کرامت با کمک‌های مردمی و همیاری خیران، بسته‌های غذایی مورد نیاز مهاجران لبنانی مستقر در سوریه را تهیه و آماده توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین استاد آقا اظهار کرد: در ادامه یاری رسانی آستان قدس رضوی به مردم مقاوم لبنان، بنیاد کرامت این آستان مقدس، با کمک‌های مردمی و همیاری خیران، بسته‌های غذایی مورد نیاز مهاجران لبنانی مستقر در سوریه را تهیه و آماده توزیع کرد.

مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی همزمان با آماده سازی بسته‌های غذایی کمک به مهاجران لبنانی، بیان کرد: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور تولیت آستان قدس رضوی، این آستان مقدس از آغازین ساعات شروع حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به لبنان، امکانات و ظرفیت‌های خود را جهت کمک به مردم مظلوم لبنان بسیج کرده است.

وی یادآور شد: در همین راستا، بنیاد کرامت آستان قدس رضوی هزار بسته غذایی متناسب با تأمین نیازهای مهاجران لبنانی در سوریه، این بسته‌ها را در کشور سوریه آماده و در اختیار مهاجران جنگ زده لبنانی مستقر در سوریه قرار داد.

استاد آقا گفت: این کمک‌ها در این مرحله، به تعداد هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۵۵ دلار، با همیاری خیران و کمک‌های مردمی تهیه و در اختیار مهاجران متأثر از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس قرار می‌گیرد.

‌مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی اظهار کرد: این بنیاد پیش از این نیز در سه حوزه اسکان و پذیرایی از میهمانان لبنانی مشهد مقدس، ارسال محموله دارویی جهت مداوای مجروحان و برگزاری پویش بزرگ «لبنان تنها نیست» در کنار مردم آسیب دیده لبنان قرار گرفته است.

کد خبر 6263706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha